środa, 22 lutego 2012

Nasze zainteresowania.

Tutaj zamieszczam wpisy zainteresowań naszej grupy projektowej.

Mikołaj Wyrzykowski:


Jak pewnie każdy człowiek mam parę zainteresowań. Do tych najlepszych zaliczam: sport, matematykę i grę na pianinie. Uczęszczam do klubu piłkarskiego w Obornikach Śl., poznałem tam paru nowych kolegów i wiele się nauczyłem. Mam prywatne lekcje pianina w tejże miejscowości. Do tego chodzę na dodatkową matematykę z projektu unijnego.  Te czynności sprawiają mi największą radość. 

Michał Woźniak:

Moim zainteresowaniem jest piłka nożna. Piłkarz, którego najbardziej lubię to Lionel Andres Messi. Jest on napastnikiem gra w klubie FC Barcelona i zdobył trzykrotnie nagrodę za najlepszego piłkarza.
Moim drugim zainteresowanie jest taniec HIP-HOP. Chodzę na jego treningi od trzech miesięcy. Poznałem nowych kolegów i koleżanki, nauczyłem się również kilka nowych kroków.

Dominika Sowa:

 Moim zainteresowaniem jest m.in.jazda konna. Kocham wszystkie zwierzęta jednak największą słabość mam do koni.Większość ludzi boi się tych zwierząt ze względu na ich rozmiar. Ja nie odczuwam z ich strony większego zagrożenia, gdyż jeśli jest się spokojnym i nie denerwuje się zwierzęcia specjalnie to ono też nie będzie miało powodów do ataku. Myślę ,że tą pasję będę realizować bardzo długo jeśli nic nie stanie mi na przeszkodzie.

Karolina Brzoza


Mam na imię Karolina , moją pasją jest śpiew.
Swoje hobby rozwijam od 5 roku życia , na początku śpiewałam w zespole rodzinnym,
Później spróbowałam śpiewać sama na koncertach takich jak: Zaduszki Jazzowe, Koncert Noworoczny, Walentynki Jazzowe.
Ponadto uczestniczę w próbach powiatowego zespołu Etno. Będziemy koncertować zarówno w kraju, jak i zagranicą. Śpiewam dosłownie wszystko. Moją ulubioną piosenką jest utwór „Zamigotał świat’’ Anity Lipnickiej. W przyszłości chciałabym założyć własny zespół  lub organizować warsztaty wokalne.

 Konrad Kubiak


Moim zainteresowaniem jest piłka nożna. Drużyna, którą najbardziej lubię to klub FC Barcelona. Gra w niej napastnik Lionel Andres Messi. Najbardziej lubię czytać wiadomości o "Barcy" i oglądać jej mecze. Moim drugim zainteresowaniem jest testowanie różnych gier komputerowych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz